JALAN2
20 0CTOBER 2012

Masa ni da seminggu jugak la aku start cuti sem..
memandangkan cuti sem da start,so kena plan la nak buat apa..
kalau tak bosan nanti..
so sebelum cuti,da plan dengan arinn nak tengok wayang cerita AKU TERIMA NIKAHNYA
sebab tak sempat nak tengok dekat segamat..hehe..
orang kata cerita ue best..ue yang nak tengok sangat..
then masa ni keluar dengan arinn and cousin die ayinn..
tengok kat cs je..tempat biasa tengok wayang..


ni cerita nya..
okay la..not bad..



aku and ayinn

arinn and ayinn

aku and arinn
 again aku and ayinn

then after tengok wayang..kiteorang pergi THE ZON..
jalan2..sebab tak tau nak pergi mana..
dalam pukul 6 lebih macam ue..kiteorang pun balik..
enjoy keluar dengan dieorang walaupun tengok wayang je.. :)
all the love ;> , layla
0 comments

Older Post | Newer Post