NOTHING TO SAY...
Dah lama x update..
semua gara2 busy sangat2 bila da masuk sem baru
sem 3 yang banyak dugaan dan cabaran bagi aku
subjek yang aku amik sem ni..
errrrr~no comment..apa yang aku harap just be nice to me ok...
sem ni jugak banyak mengajar aku bersabar..
dengan macam2 perangai yang terpaksa aku hadapi..
dengan masalah2 yang datang pada aku..
kadang2 stress sangat2..kusutnya kepala nak pikir semua ue..
at the other part..i really give up..
macam2 yang terpaksa aku hadapi
hanya mampu senyum je tapi dalam hati..#HANYA TUHAN YANG TAHU
orang kata sem 3 ni la kita akan tahu perangai sebenar kawan2 kat U..
nak tahu jugak la..bila perangai sebenar da kuar..ha..baru tahu kan..
kusut2...sape la yang ada disis ketika aku perlukan seseorang..
my bff jauh nun di utara..sedihnya :(
betul kata orang..susah nak cari orang yang paham kita kan..
i always need u dear to make me strong  :(
eventhough i have a lot of friends here..
YA ALLAH kuatkan aku untuk menghadapi semua ni..
berikanlah aku segala kelancaran dan kemudahan untuk aku terus menjalani kehidupan
di atas muka bumi in..
all the love ;> , layla
0 comments

Older Post | Newer Post