CARI2 KERjA
wAHHH..
entry kali ni nak story pasal aku dengan kawan baik aku LOBAK pergi cari keje
adik die pun join sekali..tapi bukan cari keje..jalan2 je..
kitaowang kuar dalam kol 1 lebih macam ue la..
aku pergi THE STORE dulu sebab nak pulang kan badge.
then aku jumpa die kat CS..round2 cs..
da lama giler x turun CS kan..
then turun PELANGI pulak..
nakcari keje..tapi jalan je yang lebih..biase la kiteowng..da biase da
lagipun da lama gile r x jumpa..x hang out same..
then turun KSL pulak..cari keje gak..tapi macam malas je nak keje kat situ..
akhirnye jalan2 jer kat situ..
sambil cuci mata..kebetulan ada function kat situ..so layaaaannn je.. :)
then plan nak cari kat SMART tapiii jauh pulak nak g sane..
yela umah aku kat kg melayu..x e jauh nak g keje kat sane..
then akhirnye cari kat GIANT jela daripada xde langsung kan..
finally dapat jugak kiteowng keje walaupun x sama tempat :(
LOBAK keje kat kedai mz..kedai ue jual barang untuk sport..
aku?? aku kerja kedai RM2 je..ok la kan daripada xde..
keje kat situ pun rileks je..x yah pikir sangat..
then da pukul 7 lebih da pun..
cepatnye mase berlalu..x puas lagi sebenarnye jalan2 ni..
hihi..
balik la pulak..x kan nak tidur kat situ pulak kan..
kiteowng pun berpisah..
aku balik umah aku
lobak balik umah die..

begitu la pencarian keje kami..
hihi

all the love ;> , layla
0 comments

Older Post | Newer Post