kisah sem 2
tup2 da abis da sem 2 aku kat uitm segamat ni..
sekarang aku tengah cuti sem selama 2 bulan..lama giler kan..mang best la
macam2 aktivti jugak la aku wat tok sem ni..
macam2 masalah yang terpaksa dihadapi

sem ni kelas aku ad kena buat pasal produk tok project marketing
seronok sbb kelas kiteowng dapat masuk final n menang the first prizes
bangga jugak la sbb dapat kalahkan senior2 yang masuk competition ni jugak..hihi
congrats to my JBM1112A class

   final competition 

  menerima hadiah ^_^



 our presenter ^_^

sem n jugak macam biasa la dinner2 
dinner kolej la..dinner course..dinner ko..
tapi seronok jugak la coz time ni dapat happy ngn kawan2 kat sni..




ni pulak time jalan2 ngn dieowng 
makan pizza..
sekali sekala la katakan


ni pulak mase modul sem ni..^_^


ni pulak time xde keje..hehe
pergi pasar dalam hujan
pusing2 uitm waktu malam
tapi seronok sbb da last2sem ni..^_^


ni pulak time pergi muadzam shah
umah sepupu rin
melencong pulak pergi PANTAI HIBURAN ^_^
seronok giler time nisbb ni first time aku mandi pantai..hihi


ni pulak time kemusa day..
seronok dapat pengalaman berniaga..


ni pulak lawatan pergi PENANG
best giler+enjoy


ni pulak time kitewong pergi KG TELUK KELUBI tok assigment CTU
first pergi kg kat segamat..


itula antara aktiviti yang aku buat sepanjang sem 2 ni..
sebenarnye ada lagi..
tapi xde gambar la nk share..hihi

btw see u all in next entry ok..
lot of love <3
all the love ;> , layla
0 comments

Older Post | Newer Post