SAHABATKU
aku sayang kau sahabat...
aku x sangka persahabatan kite masih kukuh di kala ini..
dan aku arap ia akan terus kukuh buat selama-lamanye...
aku masih ingat lagi pertama kali kte jmpe..kenal....
diri ku keseorangan ketika itu...
dan hadirnye kau ketika itu di sebelah ku...
takdir telah menentukan pertemuan kite...
aku gembira dapt kenal dengan kau....
kau buat hidup aku ceria sentiasa...
kau sentisa memberi nasihat kepada ku...
x pernah kenal erti jemu melayan kerenah ku...
sentisa setia disisiku ketika aku di landa kesusahan...
kau sentisa menjadi pendengar setia 
setiap masalah aku..
x kira apa pun...
baik hal peribadi mahupun hal lain
kau sentisa buat yang terbaik tok persahabatan kite...
kau tau x aku jeles bila aku tengok kau rapat dengan orang lain...
kuar jaln2 ngn dak2 kelas kau..rapat giler korang an...
tapi kau ada hak juga nak kawan dengan orang lain...
yang pasti aku tetap sahabat kau kn....^_^
ORANG LAIN X BOLEY RAMPAS KAU DARI AKU KAN......
bila kau keluar,,jangan lupe aku k....

maklum la da biasa keluar dengan kau kn....
so rase lain bila tengok kau kuar dengan orang lain...
tapi x pe la..asalkan kau x lupe aku kn..
aku masih ingat lagi
pahit manis kite bersama....
kau banyak bersabar dengan kerenah ku ini...
tanks sahabat kerna kau masih sudi tok bersahabat dengan ku lagi..
aku bersyukur kerna aku telah di pertemukan dengan sahabat yang macam kau....
cam ne la nt bila kau sambung belajar kan...
kat kedah lak...
jauh nyer...la kan...
mang pas ni jarang la kite jumpe..
jumpa pun time raya...
ermm..x bestnye....
mesti aku rindu giler ngn kau nt...
da x ley selalu jumpe ngn kau..
nk hang out ngn kau pun mesti susah kan..
tapi nk buat cam ne...
adat la...
name pn belajar kan...
tapi kau jangan lupa aku ea...
lau kau da dapat kawan baru di tempat baru...
aku sedih giler bila dengar kau nak sambung poli kat kedah..
perkara pertama aku fikir...
NAPE JAUH SANGAT2...
nape x de yang dekat...
dalam jb jer...
tapi x pe la..
mybe ada hikmah kan...
tapi apa yang aku harapkan...
kau jangan lupe aku ok..
sampai bila-bila kite tetap akan
bersahabat...
aku sayang kau sahabat..
insan yang bernama MAISARAH MAJURI...

all the love ;> , layla
0 comments

Older Post | Newer Post